مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:152020-12-22سياسي

احترام به اقوام و مذاهب علت محبوبیت شهید سلیمانی


رییس سازمان اساتید بسیج کشور با اشاره به تأکید شهید سلیمانی بر جناحی نبود، گفت: احترام به اقوام و مذاهب باعث شده بود تا این شخصیت به یک الگوی محبوب تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی زارعی ظهر امروز در افتتاحیه اولین کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه شهید سلیمانی محصول یک نظام تربیتی و پرورش یافته در مکتب امام خمینی (ره) بود، گفت: ایشان روستازاده ای بود که در مکتب امام رشد کرد و به یک چهره ملی تبدیل شد.

رییس سازمان اساتید بسیج کشور همچنین افزود: امام خمینی (ره) در یک رژیم ظالم، یک جوان را به یک فرمانده تبدیل کرد، اگر امام هم الان حضور داشتند، همین حرفهای رهبری را می فرمودند.

زارعی همچنین تصریح کرد: دو پارادایم در این تربیت شکل گرفت، برخی ایشان را با بلک واتر غرب مقایسه می کردند، اما حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاهی بود که به کرامت انسان می اندیشید و همه افراد با هر مذهب و دین در این سپاه حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: احترام به اقوام و مذاهب باعث شده بود تا این فرد به یک الگوی محبوب تبدیل شود.

شهید سلیمانی تاکید می کرد که نباید جناحی باشیم، او از دریچه جهان به ایران نگاه می کرد، لذا به بزرگان کشور می گفت: نباید جناحی فکر کنیم و باید قدر فقیه و رهبر خود را بدانیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام به اقوام و مذاهب علت محبوبیت شهید سلیمانی

احترام به اقوام و مذاهب علت محبوبیت شهید سلیمانی