مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:052020-12-22اقتصادي

بانک ها پرونده های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بانک ها ظرف 48 ساعت وضعیت پرونده های مانده برای دریافت تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند.

- جهانگیر رستم زاد در نشست بررسی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: با توجه به اینکه 2 رسته جدید برای دریافت تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا اضافه شده اند، باید تسهیلات اختصاص یافته هرچه سریع تر جذب شود.

وی با بیان اینکه باید اطلاع رسانی به افراد ثبت نام شده انجام گیرد تا هر چه سریع تر تسهیلات مصوب را جذب کنند، تصریح کرد: افراد باید مطلع شوند که عدم مراجعه به بانک برای تعیین تکلیف تسهیلات به منزله انصراف و جایگزین شدن نفر بعدی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از بانک های عامل و دستگاه های تخصصی خواست تا روز دوشنبه آینده وضعیت پرونده های موجود را تعیین تکلیف و پرونده های باقی مانده را به منزله انصراف به دستگاه تخصصی برای اعمال جایگزین جدید معرفی کنند.

3500 فقره تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد بهروز یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی ایلام نیز از پرداخت سه هزار و 500 فقره تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا توسط این بانک خبر داد و اظهار کرد: مبلغ تسهیلات پرداختی این میزان پرونده 281 هزار و 19 میلیون ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها پرونده های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند

بانک ها پرونده های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند