مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:102020-12-22سياسي

تذکر به حناچی بابت پیگیری نکردن املاک نجومی


عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل پیگیری نکردن 3 پرونده در شهرداری گفت: نظارت بر حسن اجرای دعاوی بر عهده شورای شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی اظهار داشت: در بند 18 ماده 80 قانون تشکیل شوراها نظارت بر حسن اجرای دعاوی بر عهده شورای شهر است.

وی بیان داشت: شهردار تهران در پیگیری 3 پرونده تعلل کرده که یکی از این پرونده ها مربوط به املاک نجومی دیگری پرونده رسا تجارت و مورد سوم مسأله تلفیق بودجه 93 است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: پرونده املاک نجومی در دوره شورای پنجم منع تعقیب خورده و این پرونده قابل رسیدگی نیست و در مورد پرونده رسا تجارت نیز قرار شد شکایتی روی پرونده گذاشته شود اما از دی سال گذشته نتیجه ای حاصل نشده است و پیگیری ها توسط حناچی صورت نگرفت.

میرلوحی ادامه داد: در مسأله تلفیق بودجه 93 حراست و بازرسی شهرداری باید 23 مورد را بررسی می کرد ولی هنوز اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سه سال و نیم از عمر شورای پنجم می گذرد اما پیگیری این پرونده ها به نتیجه نرسیده است.

سیدابراهیم امینی نایب رییس شورای شهر تهران نیز در این باره گفت: بهتر است این مسأله در جلسه هم اندیشی با حناچی مطرح و بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به حناچی بابت پیگیری نکردن املاک نجومی

تذکر به حناچی بابت پیگیری نکردن املاک نجومی