مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:052020-12-22سياسي

برگزاری عصر شعر «ساعت دلتنگی» توسط جهاد دانشگاهی همدان


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان از برگزاری عصر شعر ساعت دلتنگی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

- فاطمه عزیزی هرمز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری عصر شعر ساعت دلتنگی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در بخش های شعر، دلنوشته، خوشنویسی و عکس برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر فرد تنها در یک بخش می تواند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کند و در بخش شعر هر فرد تنها می تواند دو اثر خود را ارسال کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان خاطرنشان کرد: بخش جانبی این برنامه فرهنگی نیز شامل دلنوشته، خوشنویسی و عکس است و در بخش دل نوشته هر فرد تنها مجاز به ارسال یک نوشته خواهد بود.

وی تصریح کرد:  در بخش خوشنویسی نیز هر فرد تنها می تواند سه اثر به خط  نستعلیق یا شکسته نستعلیق ارسال کند که شامل جملات ما ملت امام حسینیم ، ما ملت شهادتیم ، جملات برگرفته از کلام مقام معظم رهبری در خصوص سردار سلیمانی و جملات برگرفته از وصیت نامه سردار سلیمانی است.

عزیزی هرمز در خصوص بخش عکس نیز گفت: این بخش با موضوعات، عکس یادگاری با سردار سلیمانی، بدرقه مردمی سردار دلها و حضور سردار سلیمانی در همدان است و شرکت کنندگان در بخش عکس نیز تنها مجاز به ارسال 3 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عصر شعر «ساعت دلتنگی» توسط جهاد دانشگاهی همدان

برگزاری عصر شعر «ساعت دلتنگی» توسط جهاد دانشگاهی همدان