مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:002020-12-22سياسي

ارائه طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران به مجلس


رییس مجمع نمایندگان استان فارس از تهیه و ارائه طرح 2 فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران شاغل در مراکز درمانی به رییس مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس مجمع نمایندگان استان فارس از تهیه و ارائه طرح 2 فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران شاغل در مراکز درمانی به رییس مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

ابراهیم عزیزی با اشاره به تهیه یک طرح 2 فوریتی برای تبدیل وضعیت پرستاران شاغل در بیمارستان ها و ارائه آن به رییس مجلس، گفت: در این طرح و بنا به خواسته نمایندگان امضا کننده، پرستاران شرکتی به قراردادی و قراردادی ها به پیمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی ایسنا، عزیزی افزود: با توجه به سختی کار پرستاران و لزوم حمایت بیشتر از سپیدپوشان فداکار عرصه سلامت، این طرح را به قید دو فوریت تقدیم هیات رییسه مجلس کردیم.

او افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات پرستاران است و به خوبی به شرایط سختی که این عزیزان در شرایط فعلی و بیماری کرونا با آن مواجه هستند، واقف است و از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از آنان استفاده می کند.

عزیزی با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س)، عنوان کرد: به میمنت و مبارکی این میلاد با سعادت، امیدواریم این اقدام مجلس موجب انگیزه بیشتر در این قشر زحمتکش شده و در حل مشکلات آنها موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران به مجلس

ارائه طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران به مجلس