مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:352020-12-22دانش

جهان مسیری جز بازگشت به قرآن کریم ندارد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به پیوند انسان و قرآن کریم، تاکید کرد: جهان مسیری جز بازگشت به قرآن کریم ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجلوه ای زیبا، ارزشمند و افتخار آمیز از مجاهدت برای سلامت، امنیت و حفاظت از جان مردم را بروز دادند و برگی از افتخارات تمدنی ایران را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به پیوند انسان و قرآن کریم، عنوان کرد: جهان مسیری جز بازگشت به قرآن کریم ندارد، بسیاری از افراد وقتی وضعیت نامناسب و ناآرام جهان را می بینند و دچار سرخوردگی فردی و اجتماعی می شوند، احساس می کنند معنویت و توجه به خدا و کتب آسمانی به پایان رسیده، در صورتی که این تصور باطل است.

عاملی با بیان اینکه در مهندسی بافت وقتی به بافت بدن نگاه می کنند، معتقدند که بافت یک خصیصه خودترمیمی دارد و این قاعده همچون قاعده فطرت است، ادامه داد: فطرت انسان همچون جاذبه زمین است، هرمقدار که انسان از فطرت دور می شود مجددا کشش هایی که خداوند در طبیعت آدمی قانونمند کرده و در تکمیل انسان به وجود آورده او را به سمت حق و حقیقت می کشاند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: تجدد گرایان بر این باورند که در اوج تجدد، سنت بروز پیدا می کند؛ سرخوردگی اجتماعی و فردی خود منشا توجه به امر معنوی و الهی و کتاب آسمانی است، لذا این فرض که دور شدن انسان از ارزش های الهی دائمی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان مسیری جز بازگشت به قرآن کریم ندارد

جهان مسیری جز بازگشت به قرآن کریم ندارد