مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:352020-12-22ورزشي

توسعه گردشگری مذهبی با ایجاد پرواز مستقیم شیراز به نجف


دبیر ستاد اربعین استان فارس خواستار بهره مندی شهر شیراز از گردشگران و زائران عراقی با ایجاد پرواز مستقیم بین شیراز و نجف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرکل فرهنگی معاونت گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس در جلسه وبینار با سرکنسول ایران در نجف، گفت: ارتباطات معنوی و پیوندهای عمیق فرهنگی بین کشور ایران و عراق از گذشته تا به اکنون وجود دارد.

مجتبی علوی افزود: شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و یکی از شهرهای مقدس ایران اسلامی، می تواند مانند سایر شهرهای مذهبی و مقدس ایران مقصد خوبی برای شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) باشد، همانگونه که یکی از مقاصد اصلی دوستداران اهل بیت و شیعیان ایرانی شهرهای مقدس نجف و کربلا می باشد، که این موضوع می تواند مورد توجه بیشتر مسئولین و مردم دو کشور قرار گیرد.

دبیر ستاد اربعین استان فارس با تاکید بر اینکه سالانه جمعیتی بالغ بر 300 تا 500 هزار نفر زائر و گردشگر مذهبی از استان فارس به کشور عراق سفر کنند، افزود: ظرفیت ها و قابلیت هایی که در شهرهای مذهبی دو کشور وجود دارد با نگاه ویژه نمایندگان و سفیران و رایزنان فرهنگی و مذهبی دو کشور می تواند برنامه ریزی های مناسبی را هم در موضوع گردشگری مذهبی و زیارتی و هم در انواع مختلف دیگر گردشگری نظیر، تاریخی فرهنگی، پزشکی و سلامت و گردشگری تجاری، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری مذهبی با ایجاد پرواز مستقیم شیراز به نجف

توسعه گردشگری مذهبی با ایجاد پرواز مستقیم شیراز به نجف