مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:102020-12-22دانش

انتخاب دو طرح پژوهشی تقاضامحور پژوهشگران اردبیلی در سال جاری


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دو طرح پژوهشی تقاضامحور اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان طرح های برگزیده کشوری در سال 1399 شناخته شد.

- ایسنا/اردبیل معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دو طرح پژوهشی تقاضامحور اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان طرح های برگزیده کشوری در سال 1399 شناخته شد.

ابوالفضل بضاعت پور دوم دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: نقش پژوهش و فناوری در توسعه جوامع هر روز بیشتر می شود و با توجه به نقش آفرینی دانشگاه ها و صنایع در این موضوع، لزوم ارتباط آنها با صنایع و دستگاه های اجرایی در سال های اخیر بیش از پیش پر رنگ شده است.

وی افزود: در همین راستا و در جهت حل معضلات منطقه و همچنین تقویت ارتباط دانشگاه ها و پژوهشگاه های هر استان با بخش های مختلف جامعه و صنعت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به شناسایی طرح های برگزیده نمود و پس از ارزیابی طرح های پژوهشی اجرا شده در یک سال اخیر، طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور معرفی شدند که دو طرح پژوهشی بین سازمانی از دانشگاه محقق اردبیلی شامل طرح دکتر محمد حسن زاده با موضوع اجرای طرح های پیشگیری از خودکشی، خشونت و طلاق و راه اندازی پایگاه دائمی رصد و پایش آسیب های اجتماعی و طرح دکتر امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دو طرح پژوهشی تقاضامحور پژوهشگران اردبیلی در سال جاری

انتخاب دو طرح پژوهشی تقاضامحور پژوهشگران اردبیلی در سال جاری