مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:052020-12-22اقتصادي

عرضه صنایع دستی 30 هنرمند همدانی در نمایشگاه ملی مجازی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی همدان گفت: صنایع دستی همدان در نمایشگاه مجازی شرکت کرده که تاکنون 30 هنرمند ثبت نام کرده اند.

- هاشپ مظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نمایشگاه ملی صنایع دستی امسال مجازی برگزار خواهد شد و نام نویسی از هنرمندان این صنایع برای شرکت در این نمایشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: ابن نمایشگاه با هدف بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در توسعه اقتصادی و صنایع دستی کشور به ویژه در پی شیوع مجدد بیماری کرونا و خسارت های ناشی از آن، در نظر دارد نخستین بار، نمایشگاه ملی صنایع دستی را برخط (آنلاین) برگزار کند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان افزود: به منظور توانمندسازی و حمایت از حضور گسترده فعالان صنایع دستی کشور در نمایشگاه، علاوه بر اینکه محدودیت سهمیه ای برای ثبت نام وجود ندارد، هیچ گونه درصدی نیز از فروش محصولات صنایع دستی از هنرمندان دریافت نخواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: اجاره بهای پنل های اختصاصی برای تمام مشارکت کنندگان در مدت زمان برگزاری رویداد مذکور، بدون هزینه و رایگان خواهد بود.

مظاهری یادآور شد: 250 هنرمند و تولید کننده صنایع دستی از سراسر کشور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند که 30 نفر از هنرمندان و تولید کنندگان صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه صنایع دستی 30 هنرمند همدانی در نمایشگاه ملی مجازی

عرضه صنایع دستی 30 هنرمند همدانی در نمایشگاه ملی مجازی