مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:052020-12-22سياسي

آذربایجان غربی مملو از نام آوران ملی است


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: منطقه آذربایجان مملو از نام آوران ملی است.

- سردار مسعود خرم نیا در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات قهرمان ملی و فرمانده جنگ آوران سرهنگ آدم نژاد که در خانه جوان ارومیه برگزار شد، افزود: منطقه آذربایجان سرشار از نام آوران ملی بوده حجت الاسلام حسنی، شهیدان باکری، امینی ، علی نژاد و آدم نژاد نمونه هایی از این غیور مردان هستند.

وی یاداور شد: در طول تاریخ ایران اسلامی حماسه هایی از جنس نبرد های بزرگ در منطقه شمال غرب وجود دارد، مردان بزرگی که با ایمان ، شجاعت وجانفشانی خود تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند.

سردار خرم نیا با تاکید به نبردهای افسانه ای سرهنگ آدم نژاد در منطقه خاطر نشان کرد: امنیت امروز منطقه شمال غرب مرهون نام آورانی همچون آدم نژاد است که نمونه بی نظیری در شجاعت، وفاداری، نسبت به دین ، مردم و نظام هستند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی یاد آور شد: جا دارد یک تندیس، نام خیابان ومجموعه ای به نام سرهنگ شهید خسرو آدم نژاد در ارومیه نام گذاری شود تا جوانان و نسل آینده نام این شهید را همیشه به یاد داشته باشند.

وی ادامه داد: باید از طریق کارهای فرهنگی کاری کنیم که جامعه بداند در منطقه آذربایجان، ستارخان ها هنوز زندگی می کنند که برای کشور اسطوره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی مملو از نام آوران ملی است

آذربایجان غربی مملو از نام آوران ملی است