مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:002020-12-22سياسي

نظری: با کنار نهادن دعواهای بی خاصیت به فکر ملت باشیم


آیا می دانید که گروهی نفوذ کرده بی وجدان با تنظیم رانت های وحشتناک در تمامی حوزه های اقتصادی میدان دار شده اند؟ از خودروسازی تا مافیای کنکور، - یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آیا می دانید که گروهی نفوذ کرده بی وجدان با تنظیم رانت های وحشتناک در تمامی حوزه های اقتصادی میدان دار شده اند؟ از خودروسازی تا مافیای کنکور، از واردات انحصاری تا دریافت امتیازات طلایی رد پای آن ها دیده می شود و با ساختن دعواهای غیرواقعی و بی خاصیت ذهن مردم و دلسوزان را از مشکلات به دور می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید غنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس در ابتدا با بیان اینکه مطرح نمودن نسبت های ناروا توسط عنصر فریب خورده و ساده لوح به مقام عظمای ولایت را محکوم می کنیم و نمی گذاریم جای جلاد و شهید تغییر کند؛ در بخش دیگ، اظهار کرد: وزرای محترم مردم منتظر اقدام هستند و گفتاردرمانی مشکلی را حل نمی کند، اجرای صحیح و کامل رتبه بندی معلمان مطالبه ای جدی است، آقای رییس جمهور مجلس در راس امور است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود ضمن اینکه از زحمات کادر درمانی حوزه انتخابیه در مبارزه با کرونا ویروس تشکر کرد، گفت: وزیر بهداشت با جدیت تمام در خصوص رفع مشکلات نیروی انسانی و مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: با کنار نهادن دعواهای بی خاصیت به فکر ملت باشیم

نظری: با کنار نهادن دعواهای بی خاصیت به فکر ملت باشیم