مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:202020-12-22فرهنگي

دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی منصوب شد


معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در حکمی، حجت الله ناظری را به عنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الله ناظری به عنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است؛ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت (ع) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی جشنواره ملی ادبی داستانک با محور وحدت اسلامی را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، نهادها، مؤسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می کند.

بر این اساس با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا بر پیشنهاد مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی منصوب می کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و مشارکت هنرمندان متعهد و خلاق، شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فرهنگی باشیم که بی تردید پنجره ای به دریای لبریز از عشق و ارادت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی منصوب شد

دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی منصوب شد