مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:452020-12-22فناوري

تولید خودروی خودران برند اپل تا چهار سال دیگر


شرکت اپل به سرعت در زمینه فناوری خودروی خودران پیش می رود و سال 2024 را برای تولید یک خودروی سواری که فناوری باطری این شرکت در آن بکار رفته، هدف گذاری کرده است.

- شرکت اپل به سرعت در زمینه فناوری خودروی خودران پیش می رود و سال 2024 را برای تولید یک خودروی سواری که فناوری باطری این شرکت در آن بکار رفته، هدف گذاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تلاشهای سازنده آیفون در زمینه خودروسازی تحت پروژه تایتان پیش می رود و از سال 2014 که اپل برای نخستین بار طراحی خودرو را آغاز کرد، روند پرفراز و فرودی داشته است.

در یک مقطع اپل از تلاشها برای تمرکز روی نرم افزار عقب نشینی کرد و به ارزیابی مجدد اهدافش پرداخت.

دوگ فیلد، یکی از اعضای باسابقه اپل که برای شرکت خودروسازی تسلا کار کرده است، در سال 2018 به این شرکت فناوری بازگشت تا بر این پروژه نظارت کند و در سال 2019 حدود 190 نفر را از این تیم اخراج کرد.

دو منبع آگاه به رویترز اظهار کردند اپل از آن زمان پیشرفت کافی داشته تا اکنون تولید خودرویی برای مصرف کنندگان را هدف بگیرد.

هدف اپل برای ساخت یک خودروی شخصی برای بازار انبوه برخلاف هدف رقیبانی مانند Waymo شرکت آلفابت است که روبو تاکسی را به منظور جابجایی مسافران برای سرویسهای تاکسی اینترنتی خودران ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خودروی خودران برند اپل تا چهار سال دیگر

تولید خودروی خودران برند اپل تا چهار سال دیگر