مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:252020-12-22بين الملل

انورقرقاش: رسانه های قطر حل بحران شورای همکاری خلیج فارس را تضعیف می کنند


وزیر مشاور امارات در امور خارجه مدعی شد، جو سیاسی برای حل بحران شورای همکاری خلیج فارس وجود دارد اما رسانه های قطری آن را تضعیف می کنند.

- وزیر مشاور امارات در امور خارجه مدعی شد، جو سیاسی برای حل بحران شورای همکاری خلیج فارس وجود دارد اما رسانه های قطری آن را تضعیف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در توییتی نوشت، جو سیاسی و اجتماعی در خلیج فارس به دنبال پایان دادن به بحران قطر است و به دنبال بهترین راه برای اطمینان از تعهد دوحه به هر توافقنامه ای است که ثمرات خوبی برای منطقه دارد اما به نظر می رسد رسانه های قطری برای تضعیف هر نوع توافق مصمم هستند.

پدیده ای عجیب که تفسیرش دشوار است.

پیش از این احمد ناصر الصباح، وزیر خارجه کویت از مذاکرات مفید فایده پرده برداشت و گفت، مذاکرات خوبی در گذشته انجام شد و همه طرف ها تمایل خود را برای برقراری همبستگی و ثبات در حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی و دستیابی به توافقی نهایی که همبستگی دائم میان این کشورها را محقق می کند، اعلام کردند.

پنجم ژانویه اجلاس شورای همکاری خلیج فارس با حضور رهبران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در ریاض برگزار می شود و کویت امیدوار است این اجلاس فرصتی برای بررسی وضعیت منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انورقرقاش: رسانه های قطر حل بحران شورای همکاری خلیج فارس را تضعیف می کنند

انورقرقاش: رسانه های قطر حل بحران شورای همکاری خلیج فارس را تضعیف می کنند