مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:202020-12-22اقتصادي

انتقال سالیانه 7 میلیون مترمکعب آب از سد ماملو به صنایع


سرپرست شرکت آب منطقه ای استان تهران گفت: با اجرای پروژه انتقال آب از سد ماملو به صنایع پایین دست سالیانه 7 میلیون مترمکعب آب از سد ماملو به صنایع پایین دست در طول 23کیلومتر انتقال می یابد که تاکنون 16/5کیلومتر از این خط به بهره برداری رسیده است.

- یوسف رضاپور سرپرست شرکت آب منطقه ای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران درباره جزییات پروژه انتقال آب از سد ماملو به صنایع پایین دست اظهار کرد: بهره برداری اولیه این طرح با اعتبار 37میلیارد تومان اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: با اجرای این پروژه سالیانه 7 میلیون مترمکعب آب از سد ماملو به صنایع پایین دست در طول 23کیلومتر انتقال می یابد که تاکنون 16/5کیلومتر از این خط به بهره برداری رسیده است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای تأمین اعتبار پروژه را غیردولتی برشمرد و ادامه داد: تمام منابع مالی این طرح از ذی نفعان تأمین شده که برآورد اولیه هزینه 53 میلیارد تومان بوده است و تاکنون 37میلیارد تومان آن پرداخت و 6/5 کلیومتر باقی مانده از خط تا پایان بهمن ماه در صورت پرداخت منابع باقی مانده به بهره برداری می رسد.

رضاپور درباره اهمیت اجرای این طرح بیان کرد: این 7میلیون مترمکعب آب صنایع شهرک صنعتی عباس آباد بابیش 2هزار واحد صنعتی فعال، نیروگاه دماوند و پاکدشت با ظرفیت 3هزارمگاوات تولید برق و 12 معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سالیانه 7 میلیون مترمکعب آب از سد ماملو به صنایع

انتقال سالیانه 7 میلیون مترمکعب آب از سد ماملو به صنایع