مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:152020-12-22پزشكي

نباید سکوی ارسال خلاق ترین «نیروهای جوان» به کشورهای دیگر باشیم


معاون تحقیقات وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت تقویت انگیزه در پژوهشگران جوان در کشور، ابراز داشت: نباید سکوی ارسال بهترین و خلاق ترین نیرهای جوان به کشورهای دیگر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نوید نجفی، معاون تحقیقات وزیر بهداشت در مراسم بیست و یکمین جشنواره پژوهشی ابوریحان به منظور معرفی برترین پژوهشگران و طرح های علمی حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به موفقیت های مختلف این دانشگاه در حوزه تحقیقات و پژوهش، بیان داشت: همه شاخص ها نشان دهنده رشد کشور در زمینه تحقیقات است؛ به طوری که ما در بین 25 کشور رتبه 13 را از نظر شاخص ضریب تاثیر گذاری دارا هستیم.

معاون تحقیقات وزیر بهداشت با اشاره به مسائل و مشکلات در حوزه تحقیقات در کشور، یادآور شد: بحث مهم در کشور تعدد جایگاه های است که به تولید علم می پردازند اما این در شرایطی است که ارتباط لازم بین این مراکز وجود ندارد و ارتباط مناسبی نیست.

نجفی با اشاره به وجود مراکز متعد در تصمیم گیری در حوزه علم و فناوری در کشور، تصریح کرد: بودجه حوزه پژوهش در کشور کم بوده و این کم بودن بودجه در این حوزه در بودجه سال 1400 هم دیده می شود.

وی با اشاره به موضوع مهم اخلاق در پژوهش و ضرورت توجه دانشجویان به این بحث خاطرنشان کرد:کارایی شبکه های تحقیقاتی ما پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید سکوی ارسال خلاق ترین «نیروهای جوان» به کشورهای دیگر باشیم

نباید سکوی ارسال خلاق ترین «نیروهای جوان» به کشورهای دیگر باشیم