مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:102020-12-22اقتصادي

رفع تعلیق 4 ماهه کارت های بازرگانی به منظور ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان    


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه پایش رفتار تجاری سازمان توسعه تجارت ایران، دارندگان کارت بازرگانی غیر تولیدی کمتر از 30 درصد، - ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه پایش رفتار تجاری سازمان توسعه تجارت ایران، دارندگان کارت بازرگانی غیر تولیدی کمتر از 30 درصد، رفع تعهد که کارت آن ها به دلیل تعهدات ارزی حاصل از صادرات تعلیق شده به مدت 4 از حالت تعلیق خارج می شوند.

محمد دره وزمی اظهار کرد: به منظور رفع تعلیق کارت بازرگانی، صادرکنندگان فوق می توانند با ارائه تعهد محضری نسبت به رفع تعلیق کارت خود درخواست را به سازمان صمت ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان کردستان وی بیان کرد: این دسته از اشخاص تا رفع تعهد ارزی به میزان حداقل 30 درصد مجاز به صادرات نبوده و چنانچه ظرف مدت 4 ماه نسبت به رفع تعهدات ارزی خود (حداقل 30 درصد) اقدام نکنند، مجددا کارت بازرگانی آن ها تعلیق یا ابطال خواهد شد و برابر قوانین و مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: متقاضیان می توانند جهت دریافت فرم مفاد تعهد محضری و همچنین مصوبه شماره 90829 مورخ 12آبان ماه سال جاری معاون اقتصادی رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تعلیق 4 ماهه کارت های بازرگانی به منظور ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان    

رفع تعلیق 4 ماهه کارت های بازرگانی به منظور ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان