مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:052020-12-22پزشكي

تغییر وضعیت طرقبه شاندیز از زرد به نارنجی


فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: به دلیل افزایش تعداد موارد بستری در روزهای اخیر وضعیت شهرستان بینالود از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: به دلیل افزایش تعداد موارد بستری در روزهای اخیر وضعیت شهرستان بینالود از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرد.

سید حسن حسینی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بنا بر اعلام وزارت بهداشت و با توجه به افزایش موارد بستری در روزهای گذشته، شهرستان بینالود از یکشنبه شب در وضعیت نارنجی قرار گرفت و در حال حاضر نیز وضعیت شهرستان نارنجی است.

حسینی اظهار کرد: شهرستان طرقبه - شاندیز به دلیل موقعیت حساسی که دارد از جمله مناطقی است که از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا و زودتر از سایر مناطق استان، محدودیت ها اعمال شد.

وی تآکید کرد: اعمال محدودیت ها خسارات جبران ناپذیری به اصناف شهرستان وارد کرده و بسیاری از اصناف کلا تعطیل شدندT اما با وجود این باز هم اصناف کمال همراهی و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا داشته اند.

حسینی در رابطه با کاهش ترددها عنوان کرد: با توجه به محدودیت های تردد، حضور مردم در شهر و اماکن گردشگری حداقل 60 درصد کاهش پیدا کرده است و از ساعت 9 شب به بعد شهر کلا راکد است و فقط گروه های مجاز فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت طرقبه شاندیز از زرد به نارنجی

تغییر وضعیت طرقبه شاندیز از زرد به نارنجی