مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:452020-12-22سياسي

اخلاق دینی اخلاق سکولار را پوشش می دهد


عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اخلاق را می توان به اخلاق سکولار و اخلاق دینی تقسیم بندی کرد گفت: اخلاق دینی حتی اهدافی که اخلاق سکولار به دنبال آن است را پوشش می دهد و بسیار از اخلاق سکولار افزوده های بیشتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عسگر دیرباز در دیدار روسای بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به ظرفیت عظیم دانشگاه های کشور گفت: هم اساتید و هم دانشجویان ما نیرو های پر نشاط و پر انرژی هستند که اگر از این نیرو ها به نحو مطلوبی استفاده نمی شود کاستی من و امثال من است.

وی در تبیین اخلاق حرفه ای بیان کرد: دنیا پذیرفته است که آموزش های نظری، کاربردی و حرفه ‎ ای نیاز به اخلاق دارد، بسیاری از فیلسوف ها مطالبی را در خصوص وابستگی یا استقلال اخلاق از دین بیان کرده اند، ما بیشتر بر این مبنا هستیم که دین می تواند پشتوانه بسیار قوی و خوبی برای اخلاق باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که به لحاظ نیت مبنا و متن رفتار و پیامد های رفتار تفاوت های اساسی بین اخلاق دینی و اخلاق سکولار است، گفت: اخلاق را می توان به اخلاق سکولار و اخلاق دینی تقسیم بندی کرد اخلاق دینی حتی اهدافی که اخلاق سکولار به دنبال آن است را پوشش می دهد و بسیار از اخلاق سکولار افزوده های بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق دینی اخلاق سکولار را پوشش می دهد

اخلاق دینی اخلاق سکولار را پوشش می دهد