مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:452020-12-22بين الملل

اتهام زنی مقام اماراتی به دوحه؛ نارضایتی ابوظبی از رسانه های قطری


هم زمان با تلاش های کویت برای حل بحران روابط چهارکشور عربی با قطر، وزیر مشاور دولت امارات با اتهام زنی به قطر گفت که رسانه های این کشور قصد تضعیف توافق آشتی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در امور خارجه، در حساب توییتریش رسانه های قطری را به تلاش برای تضعیف توافق آشتی (کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس) متهم کرد.

قرقاش در این خصوص نوشت: در فضای سیاسی و اجتماعی خلیج [فارس] به پایان دادن به بحران قطر چشم دوخته شده و [در این فضا، افراد] در پی بهترین ابزار برای تضمین پایبندی دوحه به توافقی هستند که برای منطقه خیر و خوبی به همراه داشته باشد .

این مقام اماراتی ادامه داد: اما رسانه های قطری به نظر می رسد که قصد تضعیف هر گونه توافق را دارند.

پدیده عجیبی است و به سختی تفسیر می شود .

این اظهارات در حالی است که یکی از شروط سیزده گانه کشورهای محاصره کننده قطر، پیش از تحولات صورت گرفته در ارتباط با این بحران، تعطیلی شبکه قطری الجزیره بوده است.

عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر که از آنان به اسم کشورهای محاصره کننده قطر نام برده می شود، سال 2017 دوحه را به حمایت از تروریسم متهم کردند و برای عادی شدن روابط، خواستار قطع رابطه با ایران و اخراج نظامیان ترکیه از قطر و تعطیلی شبکه الجزیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی مقام اماراتی به دوحه؛ نارضایتی ابوظبی از رسانه های قطری

اتهام زنی مقام اماراتی به دوحه؛ نارضایتی ابوظبی از رسانه های قطری