مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:252020-12-22سياسي

توجه به حضور روحانیون در روستاها از اولویت های سازمان تبلیغات است


روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، توجه خاص به حضور روحانیون در روستاها و «مسجد محوری» را از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

- روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، توجه خاص به حضور روحانیون در روستاها و مسجد محوری را از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه آشنایی با مسئولان استانی ازجمله وظایف معاونین سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: تأکید حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی بر حضور معاونین ستادی در استان ها و ارتباط مجازی و حضوری با دیگر معاونین استان ها است.

این در حالی است که توجه و اهمیت ویژه به فعالیت اجتماعی روحانیون مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی و کادر این سازمان از دیگر تأکیدات رییس سازمان تبلیغات اسلامی است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی از ارتباط خوب نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: رؤسای بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان تبلیغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به حضور روحانیون در روستاها از اولویت های سازمان تبلیغات است

توجه به حضور روحانیون در روستاها از اولویت های سازمان تبلیغات است