مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:002020-12-22سياسي

پرستاران توسط شهرداری استخدام می شوند؟


بکارگیری پرستاران در خانه های سلامت می تواند تراکم مبتلایان به ⁧کرونا⁩ را در بیمارستان ها کاهش دهد و این موضوع را به حناچی پیشنهاد داده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توییتر درباره وضعیت پرستاران و نحو حمایت مدیریت شهری از این قشر خدوم اظهارداشت: نامه ای به حضور شهردار تهران ارسال کردم.

پیشنهاد کردم با هدف توسعه خدمات پرستاری در مقیاس محله، ظرفیت خانه های سلامت و سراهای محله در اختیار جامعه پرستاری قرار گیرد تا به عنوان مرکز ارسال خدمات ایفای نقش کند.

وی افزود: این اقدام می تواند تراکم مبتلایان به ⁧کرونا⁩ را در بیمارستان ها کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار با اشاره به دو مطالبه اصلی جامعه پرستاری، خاطرنشان کرد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری و کمبود پرستار و استخدام نیرو از مطالبات اصلی پرستاران است.

 اگر مردم بخواهند به طور متوسط خدمات از پرستاری دریافت کنند به ازای هر 1000 نفر 5 تا 6 نفر نیاز است که این تعداد در کشورهای آسیایی مانند ژاپن9 نفر، در چین 7 تا 8 و حداقل آن سه پرستار به ازای هر هزار نفر جمعیت است و این در حالی بوده که این ضریب در ایران 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران توسط شهرداری استخدام می شوند؟

پرستاران توسط شهرداری استخدام می شوند؟