موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق - مديرعامل باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - مديرعامل پرسپوليس - سود سهام عدالت - باشگاه استقلال - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - آيت الله خزعلي - توسعه و شكوفايي اقتصادي - شهردار قروه - سقف حقوق اعضاي هيات علمي - كلان شهر - زندگينامه خواندني - ديويد پترائوس - بيماران نيازمند - مدير آموزش و پرورش استثنايي - سازمان ثبت احوال - پهپادهاي آمريكا - هشتمين آزمون استخدامي كشور - حسن دانايي فر

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:452020-12-22اجتماعي

بهره گیری دستگاه های اجرایی از آموزش های مجازی جهادانشگاهی خراسان جنوبی


معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه ابتدای امسال، 145 هزار نفر از آموزش های آنلاین و آفلاین تجمیعی برای دستگاه های اجرایی برخوردار شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه ابتدای امسال، 145 هزار نفر از آموزش های آنلاین و آفلاین تجمیعی برای دستگاه های اجرایی برخوردار شده اند.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آموزش آنلاین و آفلاین تجمیعی برای دستگاه های اجرایی در جهاددانشگاهی، اظهار کرد: در شش ماهه ابتدای امسال، 145 هزار نفر از این آموزش ها برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که تعداد زیادی کلاس به صورت همزمان با سقف بالای مخاطب برگزار کنیم، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامت فراگیران، دوره های آموزشی این نهاد به شکل آنلاین، مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب برگزار شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه این آمادگی را نیز داریم که به صورت استانی و ملی دوره های آموزشی، وبینارها و همایش ها را برگزار کنیم، بیان کرد: آمادگی داریم سامانه امجد را به صورت استیجاری و در قالب قرارداد برای برگزاری جلسات یا وبینارهای دستگاه های اجرایی در اختیارشان قرار دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری دستگاه های اجرایی از آموزش های مجازی جهادانشگاهی خراسان جنوبی

بهره گیری دستگاه های اجرایی از آموزش های مجازی جهادانشگاهی خراسان جنوبی