مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:352020-12-22سياسي

دیدار ترامپ با جمهوریخواهان مجلس نمایندگان به امید تغییر نتیجه انتخابات


ترامپ در دفتر خود واقع در کاخ سفید، میزبان جمعی از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان بود به این امید که آنها را در ادعای تقلب در انتخابات 2020، با خود همراه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا، در دیدار با جمعی از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان، بار دیگر بر ادعاهای خود مبنی بر وقوع تقلب انتخاباتی در رقابت ریاست جمهوری 2020، پافشاری کرد.

مارک میدوز رییس کارکنان کاخ سفید خبر دیدار ترامپ و جمهوریخواهان مجلس را که در دفتر بیضی (اتاق کار رییس جمهور آمریکا) برگزار شد؛ علنی کرد.

به ادعای وی، این دیدار با هدف آمادگی برای مقابله با تقلبی انجام می شود که هر روز شواهد بیشتری از وقوع آن به دست می آید.

در واقع، ترامپ به دنبال راهی است تا مانع از آن شود که کنگره در تاریخ 6 ژانویه (17 دی)، پیروزی جو بایدن دموکرات را در این انتخابات تایید کند.

این در حالی است که کالج الکترال (هیئت برگزینندگان) با اعطای 306 رای الکترال به بایدن، او را به عنوان چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا معرفی کرد و مراسم تحلیف هم در 20 ژانویه (اول بهمن) برگزار خواهد شد.

همزمان، ترامپ به دنبال آن است تا مشاور ویژه ای را برای پیگیری شکایات انتخاباتی اش منصوب کند و این گمانه زنی وجود دارد که نامزد اصلی وی برای این پُست، سیدنی پاول وکیل سابقش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ترامپ با جمهوریخواهان مجلس نمایندگان به امید تغییر نتیجه انتخابات

دیدار ترامپ با جمهوریخواهان مجلس نمایندگان به امید تغییر نتیجه انتخابات