مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 18:252020-12-21اجتماعي

برنامه تغذیه و تحرک برای دانش آموزان تجویز می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب اجرای طرح کوچ برای تک تک دانش آموزان برنامه تغذیه و تحرک تجویز و ارائه می شود.

  - احمد ناصری یکم دی ماه در جلسه معاونان آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: بسته های متنوع برای تحرک بخشی و تغذیه دانش آموزان در شبکه شاد ارائه شده که این امر می تواند به انجام فعالیت های تربیت بدنی کمک کند.

وی به اجرای طرح کوچ با نیت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح از ابتدای سال تحصیلی وزن و قد دانش آموزان به صورت دقیق اندازه گیری شده و با مشارکت خانواده ها جمع بندی در اجرای این طرح به انجام رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: از طریق سامانه سنات این اطلاعات دانش آموزان به ثبت رسیده و در حال پایش و تحلیل شرایط وزنی و قدی دانش آموزان هستیم تا به تناسب تک تک دانش آموزان برنامه تغذیه و تحرک بخشی برای آنها تجویز و ارائه شود.

ناصری افزود: برنامه های متنوعی در بخش فرهنگی و همچنین تربیت بدنی و ارتقا سلامت دانش آموزان از طریق شبکه شاد به خانواده ها ارائه شده که امیدواریم با همراهی آنها سلامت دانش آموزان از جهات مختلف تأمین شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هر چند ما تعهدی در قبال تأمین ماسک برای دانش آموزان مدارس روستایی، عشایری و حتی شهری نداریم اما مدیران مدارس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تغذیه و تحرک برای دانش آموزان تجویز می شود

برنامه تغذیه و تحرک برای دانش آموزان تجویز می شود