مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 15:552020-12-21سياسي

رییس عقیدتی سیاسی ارتش:ارتش در جنگ ها و حوادث غیر مترقبه پناهگاه امن مردم است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که  ارتش در جنگ ها و حوادث غیر مترقبه پناهگاه امن مردم است گفت: - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که  ارتش در جنگ ها و حوادث غیر مترقبه پناهگاه امن مردم است گفت: دفاع جامعه درمانی و پرستاری در برابر ویروس کرونا مقدس و غیر قابل فراموشی است.

/ دفاع جامعه درمانی و پرستاری در برابر ویروس کرونا مقدس و غیر قابل فراموشی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به همراه امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در بیمارستان هاجرنیروی زمینی ارتش، از کادر درمان و کارکنان این بیمارستان تجلیل کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این دیدار گفت: انتخاب سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها نسخه دوم فاطمه زهرا (س) به عنوان روز پرستار، احترام ویژه ای به این قشر شریف از جامعه است.

جامعه پرستاری به دلیل نقش تعیین کننده ای که در تامین سلامت مردم داشته و دارد، در میان مردم از محبوبیت فراوانی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس عقیدتی سیاسی ارتش:ارتش در جنگ ها و حوادث غیر مترقبه پناهگاه امن مردم است

رییس عقیدتی سیاسی ارتش:ارتش در جنگ ها و حوادث غیر مترقبه پناهگاه امن مردم است