مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 14:352020-12-21فرهنگي

لزوم توجه به خلاء هنر و ادبیات نمایش و تئاتر دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، به خلاءهای حوزه انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: به موضوع هنر و ادبیات نمایش و تئاتر و فیلم دفاع مقدس کمتر پرداخته شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، به خلاءهای حوزه انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: به موضوع هنر و ادبیات نمایش و تئاتر و فیلم دفاع مقدس کمتر پرداخته شده است.

سرهنگ حسین مصطفی پور در نشست تخصصی نویسندگان منتخب استان گیلان، دو ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را مورد تایید و تاکید رهبر انقلاب دانست و اظهار کرد: وظیفه ما حفاظت و حراست از آثار و دستاوردهای دفاع مقدس و جمع آوری و نگارش و نشر آن است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در دیدار مجازی 31 شهریورماه امسال با مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور نسبت به موضوع تحریف آرمان های دفاع مقدس هشدار دادند، گفت: جمع آوری و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیار اهمیت دارد و باید معارف دفاع مقدس را به صورت درست و متقن از صاحبان اصلی آن جمع آوری و نگارش و منتشر کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، خواستار فعالیت مجاهدانه و انقلابی اهالی قلم در حوزه نگارش ادبیات و معارف دفاع مقدس شد و اضافه کرد: نویسندگی حرفه ای بدون امانت داری و درست نویسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به خلاء هنر و ادبیات نمایش و تئاتر دفاع مقدس

لزوم توجه به خلاء هنر و ادبیات نمایش و تئاتر دفاع مقدس