مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 13:252020-12-21دانش

خدمات یلدایی دانشجویی به 100 کودک نیازمند ارائه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، دبیرخانه فعالیت های محرومیت زدایی و اجتماعی مهرباران سازمان دانشجویان با تاکید بر حمایت از فعالیت های دانشجویی در این حوزه و ایجاد فرصت همکاری و تعامل میان سازمان های .

- دبیرخانه محرومیت زدایی و فعالیت های اجتماعی مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی طی تعامل شکل گرفته با خانه شوش انجمن مردم نهاد با حضور در خانه کودک شوش خدماتی برای 100 نفر از کودکان کار ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، دبیرخانه فعالیت های محرومیت زدایی و اجتماعی مهرباران سازمان دانشجویان با تاکید بر حمایت از فعالیت های دانشجویی در این حوزه و ایجاد فرصت همکاری و تعامل میان سازمان های مردم نهاد و گروه های دانشجویی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ یاری گری در یک بستر اخلاقی و کارآمد در پنجمین سال از اجرای طرح انارانه در کنار دانشجویان ایستاد تا گامی حداقلی در راستای ایفای نقش و مسئولیت خویش بردارد.

با همراهی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران و واحد علوم پزشکی شهید بهشتی، ظرفیت سازی فعالیتی، ایجاد بستر همکاری و تعامل میان دانشجویان و حمایت مادی و معنوی از ایده ها و فعالیت های دانشجویی شکل گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات یلدایی دانشجویی به 100 کودک نیازمند ارائه شد

خدمات یلدایی دانشجویی به 100 کودک نیازمند ارائه شد