مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 13:152020-12-21اقتصادي

معوقات رانندگان خودرو سرویس شهر در دی ماه پرداخت می شود


عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره گفت: حدود 25 تا 32 درصد نرخ کارکرد نسبت به سال گذشته افزایش یافته که معوقات رانندگان خودرو سرویس در دی ماه به رانندگان پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، افشین حبیب زاده از برگزاری نشست با مدیران معاونت مالی و اقتصادی، پشتیبانی و شرکت خودرو سرویس شهر به منظور رسیدگی به مشکلات رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر خبرداد و گفت: در این جلسه ضمن برشماری برخی از مشکلات و دغدغه های اصلی رانندگان شرکت خودرو سرویس درباره قرارداد منعقده، کارکرد رانندگان، بهره مندی از مزایای رفاهی همچون سایر کارکنان شهرداری، مدیرعامل شرکت و مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بیمه رانندگان خودرو سرویس بیمه خویش فرما محسوب می شود، اظهار کرد: در این جلسه از شهرداری خواسته شد تا با بررسی جوانب، شرایط بیمه اجباری برای رانندگان خودرو سرویس شهر فراهم تا آنان نیز بتوانند از مزایای قانونی بیمه اجباری بهره مند شوند.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به مشکلات اقتصادی و معیشتی طبقات متوسط و ضعیف جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از درخواست های رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر بهره مندی از مزایایی است که به سایر کارکنان شهرداری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوقات رانندگان خودرو سرویس شهر در دی ماه پرداخت می شود

معوقات رانندگان خودرو سرویس شهر در دی ماه پرداخت می شود