مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 13:152020-12-21ورزشي

خوابگاه ورزشی خلخال تکمیل می شود


معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش استان اردبیل گفت: اعتبار لازم برای ساخت خوابگاه ورزشی و چمن استادیوم پوریای ولی خلخال تخصیص یافته و به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل،کاظم شیرین زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خلخال اظهار کرد: پروژه خوابگاه ورزشی خلخال یکی از پروژه های مهم و از مطالبات جوانان و مردم منطقه بود که مناقصه آن در حال برگزاری است و به زودی با اعتبارات تخصیص یافته، ساخت این پروژه نیمه تمام از سر گرفته خواهد شد.

معاون توسعه منابع انسانی و  پشتیبانی اداره کل ورزش استان اردبیل افزود: برای شهرستان خلخال بیش از 4 میلیارد و یک صد میلیون تومان اختصاص داده شده و پروژه چمن مصنوعی استادیوم فوتبال پوریای ولی خلخال نیز به زودی آغاز می شود.

لزوم اتمام پروژه های نیمه کاره ورزشی فرماندار خلخال اظهار کرد: وجود پروژه های نیمه تمام در حوزه ورزش از مطالبات مردم است و از مسوولان ورزش استان درخواست داریم تا با توجه به تعدد پروژه های نیمه تمام در روستاها، جدیت لازم برای تکمیل و سرعت بخشی به ساخت پروژه ها صورت گیرد.

فریدون بابایی افزود: سالن ورزشی جعفرزاده خلخال به اتمام رسیده و آماده بهره برداری در ایام پیش رو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه ورزشی خلخال تکمیل می شود

خوابگاه ورزشی خلخال تکمیل می شود