مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 13:002020-12-21سياسي

یک عامل جدید برای بوی نامطبوع تهران معرفی شد


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: برخی کارشناسان اعلام کرده اند که مازوت کارخانه ها عامل انتشار بوی نامطبوع در تهران است.

- جی پلاس؛ عضو شورای شهر تهران با اشاره به علل بوی نامطبوع در پایتخترییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب تهران باید انتشار بوی نامطبوع در پایتخت را مدیریت و کنترل کند و بررسی های لازم و بیشتری را در این راستا انجام دهد، گفت: برخی کارشناسان نیز اعلام کرده اند که مازوت کارخانه ها عامل انتشار بوی نامطبوع در تهران است ، گفت: به نظر می رسد مشکل در فاضلاب تهران، عمده دلیل این مسأله باشد ولی احتمال تأثیر مازوت در این قضیه نیز رد نشده است.

انتشار بوی نامطبوع در پایتخت از سال 97 آغاز شده و هنوز علت دقیق آن اعلام نشده است و گمانه زنی های زیادی در این زمینه وجود دارد.

از آنجایی که علت دقیق مشخص نیست، مسوولان نیز تاکنون موفق به رفع آن نشده و هرزگاهی این بوی نامطبوع در نقاط مختلفی از تهران منتشر می شود.

زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره ماجرای انتشار بوی نامطبوع در پایتخت، به فارس گفت: بررسی های مختلفی جهت یافتن علت بوی نامطبوع در تهران انجام گرفته ولی آنچه مورد توجه بوده، این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عامل جدید برای بوی نامطبوع تهران معرفی شد

یک عامل جدید برای بوی نامطبوع تهران معرفی شد