مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:402020-12-21حوادث

آغاز طرح زمستانه هلال احمر در سیستان و بلوچستان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح زمستانه با استقرار روزانه 176 نیروی امدادگر در 31 پایگاه ثابت و سیار در راه های ارتباطی این استان برای ارائه خدمات امدادی در حوادث احتمالی آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح زمستانه با استقرار روزانه 176 نیروی امدادگر در 31 پایگاه ثابت و سیار در راه های ارتباطی این استان برای ارائه خدمات امدادی در حوادث احتمالی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا میربهاالدین با بیان اینکه این طرح از امروز اول دی آغاز و تا 25 اسفند ادامه دارد، افزود: در این طرح 60 دستگاه خودرو امداد و نجات و آمبولانس در پایگاه های هلال احمر سیستان و بلوچستان مستقر هستند.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح ملی زمستانه پیش بینی های لازم به منظور فراهم کردن تجهیزات راه سازی، اسکان اضطراری در سطح راه های ارتباطی و استفاده از تیم های واکنش سریع انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کاهش زمان حضور در صحنه حوادث، افزایش سرعت امدادرسانی در سوانح مختلف ترافیکی و غیرترافیکی، کاهش آسیب های جانی ناشی از حوادث رانندگی در مسیرهای برون شهری از جمله اهداف برگزاری این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانه هلال احمر در سیستان و بلوچستان

آغاز طرح زمستانه هلال احمر در سیستان و بلوچستان