مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:352020-12-21اقتصادي

پرداخت 54 میلیاردتومان تسهیلات به مشاغل متضرر از کرونا


فرماندار خرم آباد از تسهیلات اعطایی به مشاغل متضرر از کرونا به مبلغ 54 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این اعتبار در قالب 9 هزار پرونده و اشتغال 12 هزار و 198 نفر به واحدهای صنفی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با اشاره به تسریع در تعیین تکلیف پرونده های موجود در بانک های عامل، اظهار کرد: انتظار می رود بانک های استان به جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 259 طرح در قالب اشتغال پایدار روستایی به یک هزار و 378 نفر با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد تومان پرداخت شده است.

فرماندار خرم آباد از تسهیلات اعطایی به مشاغل متضرر از کرونا به مبلغ 54 میلیارد تومان خبر و ادامه داد: این اعتبار در قالب 9 هزار پرونده و اشتغال 12 هزار و 198 نفر به واحدهای صنفی پرداخت شده است.

طولابی بیان داشت: همچنین 11 میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب 332 طرح اشتغال زایی به 406 تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت شده است.

وی بر پیگیری مصوبات کارگروه اشتغال شهرستان تاکید و تصریح کرد: پذیرش وثائق بایستی بر اساس دستورالعمل ها و آیین نامه های ابلاغی بوده و سخت گیری در این زمینه نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 54 میلیاردتومان تسهیلات به مشاغل متضرر از کرونا

پرداخت 54 میلیاردتومان تسهیلات به مشاغل متضرر از کرونا