مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:052020-12-21اقتصادي

‍ 89 درصد تعهد اشتغال شهرستان تاکنون تحقق یافته است


سرپرست فرمانداری شهرستان همدان گفت: تعهد اشتغال شهرستان همدان در سالجاری 6 هزار و 296 نفر تعیین شده که تا کنون 89 درصد آن محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمد علی محمدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان از تحقق 89 درصدی تعهد اشتغال خبر داد و گفت : تعهد اشتغال شهرستان همدان در سالجاری 6 هزار و 296 نفر تعیین شده که تا کنون برای 5 هزارو 606 نفر اشتغالزایی شده است.

 وی با تاکید بر پیگیری مستمر و موثر دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان در خصوص ثبت بهنگام آمار اشتغال دستگاهای اجرایی در سامانه افزود : دبیرخانه کارگروه ضمن تماس تلفنی با نسبت به راستی آزمایی تعدادی از اشتغال های ثبت شده در سامانه اقدام و گزارشی در جلسه آتی ارایه نماید.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان با اشاره به کسب رتبه نخست استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: 377 طرح متقاضی تسهیلات اشتغالزای روستایی در شهرستان داشتیم که 319 طرح مصوب و 640 میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانکهای عامل پرداخت شده است.

وی افزود : طرح هایی که به بانکها معرفی شده و متقاضیان تاکنون موفق به اخذ تسهیلات نشده اند توسط دبیرخانه کارگروه و دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیری و هر چه سریعتر  تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ 89 درصد تعهد اشتغال شهرستان تاکنون تحقق یافته است

‍ 89 درصد تعهد اشتغال شهرستان تاکنون تحقق یافته است