مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:402020-12-21پزشكي

درمان سکته مغزی شیرخوار 10 ماهه در بیمارستان امام حسین(ع)


متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص نورواینترونشن بیمارستان امام حسین(ع) از درمان موفقیت آمیز شیرخوار 10 ماهه لرستانی که دچار سکته و خونریزی مغزی شده بود به روش اینترونشنال مغزی در این مرکز خبر داد.

- درمان سکته مغزی شیرخوار 10 ماهه در بیمارستان امام حسین(ع) متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص نورواینترونشن بیمارستان امام حسین(ع) از درمان موفقیت آمیز شیرخوار 10 ماهه لرستانی که دچار سکته و خونریزی مغزی شده بود به روش اینترونشنال مغزی در این مرکز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسین آقامیری متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص نورواینترونشن دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که برای اولین بار در سطح دانشگاه یک شیرخوار 10 ماهه تحت آنژیوگرافی مغز و عمل اینترونشنال قرار گرفته است، نتایج این عمل و حال عمومی شیرخوار را رضایت بخش اعلام کرد.

به گفته وی، دیانا آزادی شیرخوار 10 ماهه ای است که هفته قبل با تشنج، ضعف اندام و افت سطح هوشیاری به بیمارستانی در لرستان مراجعه کرده بود و پس از انجام CT-scan و MRI با تشخیص خونریزی و سکته مغزی در حیطه شریان مغزی خلفی سمت چپ به بیمارستان امام حسین(ع) ارجاع داده می شود.

وی با اشاره به نادر بودن این نوع سکته و خونریزی مغزی در سن 10 ماهگی خاطرنشان کرد: درمان این بیماری به شیوه اینترونشنال در کل کشور ندرتا انجام می شود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سکته مغزی شیرخوار 10 ماهه در بیمارستان امام حسین(ع)

درمان سکته مغزی شیرخوار 10 ماهه در بیمارستان امام حسین(ع)