مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:102020-12-21سياسي

پویش «مهربانی» در زنجان راه اندازی می شود


جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: پویش «مهربانی» به منظور آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد در استان راه اندازی می شود.

- ایسنا/زنجان جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: پویش مهربانی به منظور آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد در استان راه اندازی می شود.

رقیه امیرخانی ظهر امروز (اول دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مرحله سوم کمک مومنانه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان، اظهار کرد: مرحله سوم کمک مومنانه در قالب آزادسازی زنان زندانی جرائم غیرعمد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خانواده های این زنان زندانی به حضورشان نیاز دارند، در غیر این صورت این امر به مرور خسارت های جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل می کند، تصریح کرد: پویش مهربانی با دبیری بسیج حقوق دانان و همکاری و مشارکت اقشار بسیج در حوزه مقاومت بسیج استان زنجان برگزار می شود.

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه استان با اشاره به راه اندازی پویش مهربانی در استان، عنوان کرد: این پویش در صدد است برای آن دست از زنان جرائم غیرعمد که توان مالی رهایی از زندان را ندارند، این امکان را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «مهربانی» در زنجان راه اندازی می شود

پویش «مهربانی» در زنجان راه اندازی می شود