مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:052020-12-21دانش

بازدید رییس دانشگاه تهران از پژوهشکده فناوری های همگرا


رییس پژوهشکده فناوری های همگرای دانشگاه تهران از همکاری های بین المللی با دانشگاه های استنفورد، دانشگاه پوآتیه، دانشگاه اوزاکا ژاپن، دانشگاه تورنتو و مرکز ایفادو آلمان و مرکز مغز سویس در زمینه های آموزشی و پژوهشی خبر داد.

- رییس پژوهشکده فناوری های همگرای دانشگاه تهران از همکاری های بین المللی با دانشگاه های استنفورد، دانشگاه پوآتیه، دانشگاه اوزاکا ژاپن، دانشگاه تورنتو و مرکز ایفادو آلمان و مرکز مغز سویس در زمینه های آموزشی و پژوهشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه تهران، به همراه هیأت رییسه روز گذشته (یکشنبه، 30 آذرماه) از پژوهشکده فناوری های همگرا بازدید کرد.

در این بازدید دکتر رضا رستمی، رییس پژوهشکده فناوری های همگرا به معرفی پژوهشکده و تشریح فعالیت ها و برنامه های انجام شده و نیز جایگاه و نقش دانش فناوری های همگرا (نانو، بایو، اطلاعات و شناختی) به صورت یکپارچه و همگرا برای جامعه پرداخت.

وی همچنین بر اهمیت ایجاد همگرایی بین علوم و تفکر میان و فرارشته ای از طریق انجام پژوهش های مشترک و توسعه آموزش های مربوط تأکید کرد.

رییس پژوهشکده فناوری های همگرا تصریح کرد: دانشگاه هایی که به لحاظ تنوع و تعدد رشته هایعلمی جزو دانشگاه های جامع جهان محسوب می شوند، اکنون به سمت هدایت و حمایت از پژوهش ها و آموزش های میان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس دانشگاه تهران از پژوهشکده فناوری های همگرا

بازدید رییس دانشگاه تهران از پژوهشکده فناوری های همگرا