مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:002020-12-21ورزشي

ورزش پارکور؛ ترکیبی هنرمندانه و پرهیجان از حرکات ورزشی


رشته ورزشی پارکور یکی از رشته هایی است که به تازگی در بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است چراکه هیجان در این رشته حرف اول را می زند.

- خبرگزاری فارس - اردبیل نسیم عالی دانشور: احتمالا شما هم در برخی از ایام سال نوجوانان و جوانان پرجنب وجوشی را در پارک ها و فضای سبز دیده و چند لحظه ای برای تماشای حرکات جالب و جذاب آنان ایستاده اید، حرکات سریع و زیبایی که در نگاه اول شاید تنها یک تفریح به نظر آید اما در اصل این حرکات مهیج و زیبا حرکات رشته ورزشی ای به نام پارکور است.

پارکور از ورزش هایی است که به تازگی در بین جوانان و نوجوانان علاقه مندان زیادی پیدا کرده است.

این ورزش فرانسوی و از ترکیب حرکات جذاب دوهای پرسرعت و پرش های دیدنی و جَست و گریزهایی است که لازمه آن داشتن آمادگی بدنی بوده و به دلیل همین جَست و گریزها علاقه مندان بسیاری به خصوص در میان پسران جوان پیدا کرده است و البته دختران نیز در این رشته پرهیجان و شگفت انگیز فعالیت دارند.

پارکور ترکیبی از راه رفتن، دویدن و حرکات آکروباتیک با مهارت های پریدن است که شما را از نقطه A به B در سریع ترین، سالم ترین و زیباترین حالت ممکن می رساند؛ حرکات زیبای این رشته با هنرنمایی ورزشکاران ترکیب شده و باعث خلق صحنه های زیبایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش پارکور؛ ترکیبی هنرمندانه و پرهیجان از حرکات ورزشی

ورزش پارکور؛ ترکیبی هنرمندانه و پرهیجان از حرکات ورزشی