مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:552020-12-21پزشكي

افزایش فوق العاده ویژه پرستاران علوم پزشکی شاهرود از اول دی ماه


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه کارانه پرستاران این دانشگاه به موقع پرداخت شده است، افزود: افزایش فوق العاده ویژه پرستاران از اول دی ماه اعمال می شود.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه کارانه پرستاران این دانشگاه به موقع پرداخت شده است، افزود: افزایش فوق العاده ویژه پرستاران از اول دی ماه اعمال می شود.

دکتر رضا چمن رییس دانشگاه، ضمن گرامیداشت روز پرستار با بیان اینکه پرستاران در شرایط کرونا با حجم سنگین کار و فعالیت مواجه بودند، اظهار کرد: علاوه بر خدمات معمول و ارزنده ای که پرستاران در طول همه سنوات گذشته و در کلیه مراکز درمانی و به طور شبانه روزی انجام می دهند.

در این حدود یک سال از شیوع این بیماری 12 هزار و 500 نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند که رسیدگی به این همه بیمار کرونایی کار طاقت فرسا و نفس گیری بوده است .

وی با بیان اینکه از این تعداد مراجعه سه هزار و 600 نفر بستری شدند، افزود: از این تعداد 30 درصد یعنی حدود یک هزار و 100 نفر از خدمات آی سی یو بهره مند شدند که نشان می دهد در شرایطی که بسیاری از مردم در روزهای تعطیل و در شرایط محدودیت های کرونایی در خانه بودند پرستاران برای بهبود حال بیماران مشغول چه خدمات ارزشمندی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فوق العاده ویژه پرستاران علوم پزشکی شاهرود از اول دی ماه

افزایش فوق العاده ویژه پرستاران علوم پزشکی شاهرود از اول دی ماه