مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:402020-12-21فرهنگي

«عزیز جهان» به چاپ ششم رسید/پزشکی با 15هزار عمل جراحی رایگان


کتاب عزیز جهان نوشته اکبر صحرایی برای ششمین بار توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب عزیز جهان داستان شیرین و پرفراز و نشیب زندگی دکتر عبدالعزیز خضری پزشک متخصص اورولوژی و جراح است که با زبانی جذاب بر اساس واقعیت نوشته شده است.

دکتر عبدالعزیز یا همان عزیز خضری عمر خود را وقف خدمت به محرومین و نیازمندان کرده و تا زمان انتشار کتاب بیش از پانزده هزار عمل جراحی رایگان انجام داده است.

نویسنده شیعه مذهب، اکبر صحرایی، داستان دکتر خضری اهل سنت را نوشته و خواننده را شیفته شخصیت و منش و زندگی پربار او می کند.

خواننده کتاب در متن این داستان واقعی، از سویی با سبک زندگی مردمان منطقه ای در جنوب ایران آشنا می شود و از جزییات متنوع و جذابی از آداب و سنت های آن مردم آگاه می گردد و از سوی دیگر بخشی از تاریخ سیاسی و اجتماعی دوران پهلوی را مرور می کند.

تصویر زندگی سخت مردم در دوران قحطی و بیماری های فراوان و شرح شیوه های طبابت سنتی در همان محیط بسته و کوچک با دقت تمام ترسیم شده است.

نویسنده از ابتدای کتاب تصویری مثبت و دلپذیر از همزیستی مطلوب میان سنّی ها و شیعیان به دست می دهد و ما را با کودکی آشنا می کند که پس از فراگرفتن کتاب های فقه اهل کتاب در مکتبخانه، برای درس نهج البلاغه استاد دارد و کلمات امام علی علیه السلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عزیز جهان» به چاپ ششم رسید/پزشکی با 15هزار عمل جراحی رایگان

«عزیز جهان» به چاپ ششم رسید/پزشکی با 15هزار عمل جراحی رایگان