مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:202020-12-21سياسي

اجرای 28 پروژه توسعه مخابرات در بروجرد


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: 28 پروژه توسعه مخابرات در شهرستان در حال اجرا است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: 28 پروژه توسعه مخابرات در شهرستان در حال اجرا است.

عباس گودرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو حضور مهندس یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات کشور و جمعی از مسئولان وزارت ارتباطات و نمایندگان همراه اول و ایرانسل در بروجرد 15 پروژه توسعه مخابرات شهری و 13 پروژه روستایی (مشتمل بر 28 روستا) مصوب شد.

وی تصریح کرد: از 15 پروژه شهری 14 پروژه یا اتمام یافته و یا در مراحل نهایی اجراست، پروژه مربوط به کوی گلستان ملزومات تهیه و آماده اجراست.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: ضمناً محله مسکونی حد فاصل پارک مادر و خیابان 40 دستگاه که تعداد زیادی از کسبه و منازل مسکونی تازه ساز فاقد شبکه تلفن خانگی هستند نیز با پیگیری های مستمر اینجانب و زحمات حاتمی مدیر مخابرات شهرستان به مصوبات صورت جلسه فوق اضافه شده و در دستور کار قرار گرفته است و به زودی وارد مرحله طراحی خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: از 13 پروژه روستایی (مشتمل بر 28 روستا) ذکر شده در صورت جلسه مربوط به سفر مهندس یافتیان فقط پروژه گیجالی باقیمانده که آن هم در مرحله انجام طراحی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 28 پروژه توسعه مخابرات در بروجرد

اجرای 28 پروژه توسعه مخابرات در بروجرد