مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:002020-12-21سياسي

پیشنهاد علی رهبری برای گرامیداشت موسیقایی یاد «سردار سلیمانی»


علی رهبری از آهنگسازان و رهبران ارکستر شناخته شده کشورمان معتقد است ساخت آثار موسیقایی شاخص برای اسطورهای ملی کشورها نکته مهمی بوده که دربرگیرنده مولفه های بسیاری است.

- علی رهبری رهبر ارکستر و آهنگساز شناخته شده کشورمان که طی سال های گذشته به عنوان مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران در کشورمان فعالیت می کرد، در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر شرایط اجرای آثار موسیقایی مرتبط با سرداران و اسطورهای ملی حوزه مقاومت در ایران گفت: تولید آثار مختلف و با کیفیت در موضوعاتی مرتبط با اسطورهای ملی در تمام دنیا وجود دارد و اصلاً هم مربوط به کشور خاصی نیست.

کما اینکه در این مورد تاکنون آثار و قطعات متعددی با موضوع اسطورهای ملی در کشورهای مختلف تولید شده اند که به تناسب موضوعات مورد نظر کشورها اشکال متفاوتی هم داشته است.

وی افزود: اما آنچه در این میان می تواند مورد توجه قرار گیرد، دلیل تولید این آثار است.

اینکه آیا نوشتن و تولید آثار موسیقایی مرتبط با اسطورها و قهرمانان ملی می تواند به ماجرای معرفی هرچه بهتر این قهرمانان در میان مردم کمک کند؟ یا نه ساخت اثر درباره این عزیزان حتی ممکن است در بسیاری از موارد به شخصیت اصلی و ملی آنها نیز لطمه وارد کند؟ که باید جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد علی رهبری برای گرامیداشت موسیقایی یاد «سردار سلیمانی»

پیشنهاد علی رهبری برای گرامیداشت موسیقایی یاد «سردار سلیمانی»