مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:552020-12-21بين الملل

فرودگاه قم، ضرورتی اجتناب ناپذیر


در شرایطی که در سطح کشور حدود 60 فرودگاه وجود دارد و بعضی از استانها حتی چندین فرودگاه دارند، متأسفانه استان قم با وجود حجم بالای گردشگر داخلی و خارجی فاقد حتی یک فرودگاه است! - ایسنا/قم در شرایطی که در سطح کشور حدود 60 فرودگاه وجود دارد و بعضی از استانها حتی چندین فرودگاه دارند، متأسفانه استان قم با وجود حجم بالای گردشگر داخلی و خارجی فاقد حتی یک فرودگاه است! مردم قم برای یک سفر هوایی داخلی باید 140 کیلومتر تا تهران بیایند و از آنجا سفر کنند، زائران عراقی و دیگر کشورها نیز بارها نارضایتی خود را از عدم فرودگاه قم ابراز داشته اند و قطعاً اگر روزی قم صاحب فرودگاه شود، موقعیت این شهر جهش فوق العاده ای در سطح کشور و جهان خواهد داشت.

در پی دهمین سال از شروع احداث فرودگاه قم و عدم بهره برداری از آن تاکنون، مرتضی نجفی قدسی از روزنامه نگاران برجسته و فعالان قرآنی کشور در یادداشتی با تأکید بر اهمیت موضوع، چنین نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم قال الکاظم (ع): قم عش آل محمد و مأوی شیعتهم حضرت امام موسی ابن جعفر (ع) فرمودند: قم پناهگاه و آشیانه آل محمد (ص) و جایگاه شیعیان ایشان است.

در منزلت شهر قم در احادیث اهل بیت (ع) سخن فراوان است و فعلاً در این مقال، محل بحث آن نیست ولی آنچه که مسلم است قم دومین شهر مهم مذهبی ایران بعد از مشهد مقدس است که بسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه قم، ضرورتی اجتناب ناپذیر

فرودگاه قم، ضرورتی اجتناب ناپذیر