مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:452020-12-21سياسي

نشست دبیر و نماینده مردم ارومیه در مجلس برگزار شد


نماینده مردم ارومیه در مجلس در دیدار با رییس فدراسیون کشتی به بررسی راه های حمایت از کشتی در استان آذربایجان غربی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون کشتی، روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، صبح امروز با رییس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

در این دیدار که اسماعیل کیومرثی رییس هیأت کشتی استان آذربایجان غربی نیز حضور داشت در مورد بررسی راه های حمایت از کشتی این استان گفت و گو شد.

علیرضا دبیر در این جلسه با اشاره به اینکه برای پیشرفت کشتی در آذربایجان غربی، نیازمند یک حمایت همه جانبه از سوی مسئولان استانی است گفت: در حال حاضر کشتی چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی افت کرده است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی وردی نوجوانان و جوانان به کشتی و مشکل بعد نیز نحوه آموزش صحیح به آنها است و فدراسیون کشتی در تلاش است که در هر دو مورد ورود کرده تا کار به شکل بهتری پیش برود.

حضرت پور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هر کاری از دستمان برآید برای کشتی استان می کنیم گفت: هیأت کشتی استان برنامه های خود را به ما ارائه دهد تا ما نیز در مورد پیشبرد آن رایزنی های لازم را با سایر مسئولان استانی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دبیر و نماینده مردم ارومیه در مجلس برگزار شد

نشست دبیر و نماینده مردم ارومیه در مجلس برگزار شد