مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:402020-12-21حوادث

علت قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی هنوز مشخص نیست/ قتل به خاطر زعفران صحت ندارد


دادستان تویسرکان با بیان اینکه علت قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی هنوز مشخص نیست گفت: قضیه قتل به خاطر سرقت زعفران و پول فروش خودروی تیبا به عنوان علت قتل اصلا درست نیست و اعلام سن 18 و 22 سال هم صحت ندارد چون سن دقیق نداریم.

- علی بهادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص مشخص شدن انگیزه قتل یک خانواده پنج نفره در تویسرکان، اظهار کرد: انگیزه قتل هنوز کاملا مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه یک نفر در جریان این قتل هولناک دستگیر شده و صحبت های قابل تاملی زده است افزود: کارهای اطلاعاتی بر روی دستگیری نفر دوم در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر او را دستگیر کنیم.

دادستان تویسرکان با تاکید بر اینکه ما هیچ خبری را در خصوص انگیزه قاتل به کسی نداده ایم، چراکه هنوز علت و انگیزه وقوع این حادثه معلوم نیست تاکید کرد: مطرح کردن سرقت زعفران و پول فروش خودروی تیبا به عنوان علت قتل درست نیست و اعلام سن 18 و 22 سال هم صحت ندارد چون سن دقیق نداریم.

وی با تاکید بر اینکه ابعاد این حادثه دقیق تر در حال بررسی است خاطرنشان کرد: به محض کامل شدن پرونده، مصاحبه کامل این حادثه تلخ در اختیار اهالی رسانه قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی هنوز مشخص نیست/ قتل به خاطر زعفران صحت ندارد

علت قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی هنوز مشخص نیست/ قتل به خاطر زعفران صحت ندارد