مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:352020-12-21سياسي

چهل فراز از وصیت نامه سردار دل ها در نمایشگاه مجازی چلچراغ


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت تقارن اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه مجازی چلچراغ از 27 آذرماه در استان آغاز شده است.

- منوچهر ذوالفقاری، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه روز 13 دی ماه سال جاری اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی است، گفت: شهید سلیمانی فرمانده ای بی نظیر، شجاع و فداکار است که عمر با برکت خود را در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران، مظلومین جهان به ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت صرف کرد و نهایتا در راه اعتلای اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) جان خویش را به پیشگاه حضرت حق و به تاسی از سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) فدا کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: به مناسبت تقارن اولین سالگرد شهادت اسطوره جهاد و مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با چهلمین سالگرد دفاع مقدس معاونت روابط عمومی و مرکز فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نسبت به آماده سازی مجموعه نمایشگاهی چلچراغ اقدام کرده است.

ذوالفقاری اظهار کرد: این نمایشگاه از 27 آذرماه افتتاح شده و شامل 40 فراز از وصیت نامه شهید سلیمانی است که روزانه یک فراز در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل فراز از وصیت نامه سردار دل ها در نمایشگاه مجازی چلچراغ

چهل فراز از وصیت نامه سردار دل ها در نمایشگاه مجازی چلچراغ