مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:202020-12-21فرهنگي

فراخوان جشنواره «کتاب سال دانشجویی»


فراخوان بیست وهشتمین جشنواره ملی «کتاب سال دانشجویی» اعلام شد.

- فراخوان بیست وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دانشجویان مولف و مترجم فرصت دارند تا 28 اسفند 1399 آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، دانشجویان تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب مقاطع تحصیلی سطح 2 و 3 می توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذیل در شش گروه اصلی شامل فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی و دامپزشکی، هنر و معماری و دو بخش ویژه و بین الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر این اساس، همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشرشده، داشتن اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشار کتاب از ابتدای سال 98 تا پایان 99، ثبت نام اینترنتی، ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه و ارسال نسخه ای از متنِ زبان اصلی آثار ترجمه شده، از جمله شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی است.

همچنین دانش آموختگانی که حداکثر دو سال پس از فارغ التحصیلی کتاب خود را در بازه زمانی یادشده (98-99) به چاپ رسانده اند نیز می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره «کتاب سال دانشجویی»

فراخوان جشنواره «کتاب سال دانشجویی»