مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:352020-12-21سياسي

محسن حموله دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی شد


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محسن حموله را به عنوان دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو برگزاری مجازی این رویداد فرهنگی؛ تحقق اهداف والای جشنواره از رهگذر کمک به سازماندهی صنعت اسباب بازی، توسعه و ترویج کاربردها و کارکردهای بازی و اسباب بازی و تقویت ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حوزه اسباب بازی از مواردی است که مدیرعامل کانون در این حکم بر آن تاکید کرده است.

محسن حموله مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون است و در سال 1397 و 1398 نیز دبیری چهارمین و پنجمین دوره این جشنواره را بر عهده داشته است.

ششمین جشنواره ملی اسباب بازی قرار است از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب بازی و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار شود.

در این میان قرار است برگزاری این رویداد فرهنگی به صورت مجازی و فرآیندی صورت بگیرد به نحوی که بخش های متنوع جشنواره مانند بخش رقابتی، بخش علمی شامل برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی، نمایشگاه های تخصصی و بازار اسباب بازی، به ترتیب تا پایان سال 99 برگزار شود که فراخوان بخش های مختلف نیز به تدریج اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن حموله دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی شد

محسن حموله دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی شد