مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:302020-12-21اقتصادي

پاییز امسال 450 واحد صنفی متخلف کرونایی در کرمانشاه پلمب شد


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون 450 مورد از واحدهای صنفی، مراکز و اماکنی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن خدادادیان امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص  نظارت و بازرسی های صورت گرفته در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: نظارت ها با اولویت بیماری در شهرستان کرمانشاه، افزود: تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی کارهای مربوط به این طرح را  پیگیری، رسیدگی و نظارت می کنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: تیم مراقبتی کار مراقبت و بیماریابی را انجام می دهند و بسته ها مومنانه و معیشتی توسط تیم های حمایتی بین خانواده های نیازمند به خصوص خانواده های که مبتلا به کرونا هستند، توزیع می شود.

وی ادامه داد: تیم نظارتی گروه های بهداشت محیط و حرفه ای هستند که کار نظارت بر مراکز تهیه توزیع و اماکن عمومی دستگاه ها و اصناف مختلف را با کمک نیروهای بسیج و هلال احمر بر عهده دارند.

خدادادیان تصریح کرد: بعد از پیک آبان ماه با توجه به محدودیت های دو هفته ای و همکاری بسیار خوب مردم و کسبه از یک هزار و 200 بیمار بستری امروز به زیر 300 نفر رسیده ایم، وضعیت نسبت به قبل خیلی بهتر شده که نتیجه رعایت 85 تا 90 درصدی مردم بوده که اگر این رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز امسال 450 واحد صنفی متخلف کرونایی در کرمانشاه پلمب شد

پاییز امسال 450 واحد صنفی متخلف کرونایی در کرمانشاه پلمب شد