مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:202020-12-21اقتصادي

آزادی 3720 مددجوی جرایم غیرعمد در استان کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ایجاد زمینه آزادی 3720 مددجوی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه استان در طول مدت فعالیت این ستاد، گفت: واحدهای حمایتی قضایی از جمله ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان به منظور افزایش کمک های خود نیاز به حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی دارند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ایجاد زمینه آزادی 3720 مددجوی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه استان در طول مدت فعالیت این ستاد، گفت: واحدهای حمایتی قضایی از جمله ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان به منظور افزایش کمک های خود نیاز به حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی دارند.

یدالله موحد در جلسه هیات امنای ستاد دیه استان گفت: در سنوات گذشته و با حمایت استانداران سابق در راستای جذب کمک شرکت های بزرگ اقتصادی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کارهای بزرگی انجام و کمک های بسیار خوبی جذب شده است.

وی با اشاره به این مطلب که انتظار می رود تیم جدید مدیریت اجرایی استان کرمان نیز حمایت از ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان را مورد توجه ویژه قرار دهد، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در حد قابل توجهی و براساس ضوابط قانونی موجود تلاش می کند تا از ورود افراد به دلیل جرایم غیرعمد و مالی به زندان ها جلوگیری شود و در این راستا از مجموع شش هزار و 240 حکم تقسیط ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 3720 مددجوی جرایم غیرعمد در استان کرمان

آزادی 3720 مددجوی جرایم غیرعمد در استان کرمان